.პროექტი - ვიტამინები2. პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტის მონაწილეები განმარტავენთუ რა არის ვიტამინი, მოიძიებენ მასალას მის თვისებებზე, ჯგუფებზე და ქიმიურშემადგენლობასა და აღნაგობაზე.
3. პროექტის სრული აღწერა: პირველ ეტაპზე მოსწავლეები შეისწავლიან რა დიდიმნიშვნელობა აქვს ვიტამინებს ადამიანის ორგანიზმისთვის. რა როლს თამაშობენ ისინინივთიერებათა ცვლაში, ორგანოთა სისტემების ფუნქციონირებაში, მოახდენენ ვიტამინებისკლასიფიცირებას , განსაზღვრავენ მათ ქიმიურ შედგენილობას და აღნაგობას.
პასუხობენ კითვებს:თემის მოძიებამდე რომელი ჯგუფის შესახებ ფლობდნენ ინფორმაციას?ვინ რა სახით იღებს ვიტამინებს?მეორე ეტაპზე მოძიებული მასალის საფუძველეზე წარმოადგენენ რომელი ჯგუფის ვიტმინსშეიცავს სხვადასხვა სახის პროდუქტი. რამდენია მათი დღიური ნორმა.
მესამე ეტაპზე პროექტის მონაწილეები დამუშავებული თემის პოპულარიზაციას მოახდენენბუკლეტების საშუალებით.
4. მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
5. პროექტის შესრულების ვადა: 1თვე
6. პროექტის აქტივობები კლასში: კვლევა, დისკუსია, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში,თვალსაჩინოებების ელ-ვერსიის შექმნა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: თვალსაჩინოებების დამასალის ინტერნეტის მეშვეობით მოპოვების უნარს, ჯგუფურ თანამშრომლობას.შეისწავლიან ვიტამინის მნიშვნელობას ადამინის ორგანიზმისთვის. 8.სასარგებლო სხვებისთვის: მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ცოდნას ვიტამინის თვისებებსა დამის შემცველობაზე.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: სურვილისამებრ
11. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ამ პროექტისგანხორციელებით გაიუმჯობესებენ ცოდნას ბიოლოგიაში და საინფორმაციო ტექნოლოგიებისგამოყენებაში.
12 პროექტის ფასილიტატორი: ნაზი მახათაძე
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა:makhatadzenazi@gmail.com
3. პროექტის სრული აღწერა: პირველ ეტაპზე მოსწავლეები შეისწავლიან რა დიდიმნიშვნელობა აქვს ვიტამინებს ადამიანის ორგანიზმისთვის. რა როლს თამაშობენ ისინინივთიერებათა ცვლაში, ორგანოთა სისტემების ფუნქციონირებაში, მოახდენენ ვიტამინებისკლასიფიცირებას , განსაზღვრავენ მათ ქიმიურ შედგენილობას და აღნაგობას.
პასუხობენ კითვებს:თემის მოძიებამდე რომელი ჯგუფის შესახებ ფლობდნენ ინფორმაციას?ვინ რა სახით იღებს ვიტამინებს?მეორე ეტაპზე მოძიებული მასალის საფუძველეზე წარმოადგენენ რომელი ჯგუფის ვიტმინსშეიცავს სხვადასხვა სახის პროდუქტი. რამდენია მათი დღიური ნორმა.
მესამე ეტაპზე პროექტის მონაწილეები დამუშავებული თემის პოპულარიზაციას მოახდენენბუკლეტების საშუალებით.
4. მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
5. პროექტის შესრულების ვადა: 1თვე
6. პროექტის აქტივობები კლასში: კვლევა, დისკუსია, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში,თვალსაჩინოებების ელ-ვერსიის შექმნა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: თვალსაჩინოებების დამასალის ინტერნეტის მეშვეობით მოპოვების უნარს, ჯგუფურ თანამშრომლობას.შეისწავლიან ვიტამინის მნიშვნელობას ადამინის ორგანიზმისთვის. 8.სასარგებლო სხვებისთვის: მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ცოდნას ვიტამინის თვისებებსა დამის შემცველობაზე.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: სურვილისამებრ
11. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ამ პროექტისგანხორციელებით გაიუმჯობესებენ ცოდნას ბიოლოგიაში და საინფორმაციო ტექნოლოგიებისგამოყენებაში.
12 პროექტის ფასილიტატორი: ნაზი მახათაძე
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა:makhatadzenazi@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий