1.პროექტი
- ვიტამინები2. პროექტის
მოკლე აღწერა: პროექტის
მონაწილეები განმარტავენ
თუ რა
არის ვიტამინი,
მოიძიებენ მასალას
მის თვისებებზე, ჯგუფებზე
და ქიმიურ შემადგენლობასა და აღნაგობაზე.
3. პროექტის სრული აღწერა: პირველ ეტაპზე მოსწავლეები შეისწავლიან რა დიდი მნიშვნელობა აქვს ვიტამინებს ადამიანის ორგანიზმისთვის. რა როლს თამაშობენ ისინი ნივთიერებათა ცვლაში, ორგანოთა სისტემების ფუნქციონირებაში, მოახდენენ ვიტამინების კლასიფიცირებას , განსაზღვრავენ მათ ქიმიურ შედგენილობას და აღნაგობას.
პასუხობენ კითვებს:
თემის მოძიებამდე რომელი ჯგუფის შესახებ ფლობდნენ ინფორმაციას?
ვინ რა სახით იღებს ვიტამინებს?
მეორე ეტაპზე მოძიებული მასალის საფუძველეზე წარმოადგენენ რომელი ჯგუფის ვიტმინს შეიცავს სხვადასხვა სახის პროდუქტი. რამდენია მათი დღიური ნორმა.
მესამე ეტაპზე პროექტის მონაწილეები დამუშავებული თემის პოპულარიზაციას მოახდენენ ბუკლეტების საშუალებით.
4. მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
5. პროექტის შესრულების ვადა: 1თვე
6. პროექტის აქტივობები კლასში: კვლევა, დისკუსია, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში, თვალსაჩინოებების ელ-ვერსიის შექმნა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: თვალსაჩინოებების და მასალის ინტერნეტის მეშვეობით მოპოვების უნარს, ჯგუფურ თანამშრომლობას. შეისწავლიან ვიტამინის მნიშვნელობას ადამინის ორგანიზმისთვის. 8. სასარგებლო სხვებისთვის: მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ცოდნას ვიტამინის თვისებებსა და მის შემცველობაზე.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: სურვილისამებრ
11. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ამ პროექტის განხორციელებით გაიუმჯობესებენ ცოდნას ბიოლოგიაში და საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებაში.
12 პროექტის ფასილიტატორი: ნაზი მახათაძე
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა:makhatadzenazi@gmail.com
3. პროექტის სრული აღწერა: პირველ ეტაპზე მოსწავლეები შეისწავლიან რა დიდი მნიშვნელობა აქვს ვიტამინებს ადამიანის ორგანიზმისთვის. რა როლს თამაშობენ ისინი ნივთიერებათა ცვლაში, ორგანოთა სისტემების ფუნქციონირებაში, მოახდენენ ვიტამინების კლასიფიცირებას , განსაზღვრავენ მათ ქიმიურ შედგენილობას და აღნაგობას.
პასუხობენ კითვებს:
თემის მოძიებამდე რომელი ჯგუფის შესახებ ფლობდნენ ინფორმაციას?
ვინ რა სახით იღებს ვიტამინებს?
მეორე ეტაპზე მოძიებული მასალის საფუძველეზე წარმოადგენენ რომელი ჯგუფის ვიტმინს შეიცავს სხვადასხვა სახის პროდუქტი. რამდენია მათი დღიური ნორმა.
მესამე ეტაპზე პროექტის მონაწილეები დამუშავებული თემის პოპულარიზაციას მოახდენენ ბუკლეტების საშუალებით.
4. მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი.
5. პროექტის შესრულების ვადა: 1თვე
6. პროექტის აქტივობები კლასში: კვლევა, დისკუსია, ნამუშევრების განთავსება ბლოგში, თვალსაჩინოებების ელ-ვერსიის შექმნა.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: თვალსაჩინოებების და მასალის ინტერნეტის მეშვეობით მოპოვების უნარს, ჯგუფურ თანამშრომლობას. შეისწავლიან ვიტამინის მნიშვნელობას ადამინის ორგანიზმისთვის. 8. სასარგებლო სხვებისთვის: მოსწავლეები გაიმდიდრებენ ცოდნას ვიტამინის თვისებებსა და მის შემცველობაზე.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან: სურვილისამებრ
11. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ამ პროექტის განხორციელებით გაიუმჯობესებენ ცოდნას ბიოლოგიაში და საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებაში.
12 პროექტის ფასილიტატორი: ნაზი მახათაძე
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა:makhatadzenazi@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий